edrauda.lt Naujienos





Draudimo rinkos inovatoriai pristatė analogo Lietuvoje neturinčią brokerinę sistemą

„Edrauda“ drauge su „Drauskaita“ sujungė turimas draudimo srities optimizavimo žinias ir „Odoo“ platformos pagrindu sukūrė brokerinę sistemą „Inbroo“, kurią pirmoji įsigijo draudimo brokerių bendrovė „M Insurance“.

„Norime sparčiai augti žengiant koja kojon su naujausiomis InsurTech technologijomis todėl nebuvo sunku priimti sprendimą bendradarbiauti. Esame labai ankstyvoje programos testavimo stadijoje, bet jau dabar matome, kad draudimo pardavimų procesų optimizavimas bei klientų bazės administravimo efektyvinimo sprendimai sukurs didelę pridėtinę vertę tiek mūsų klientams, tiek pačiai įmonei.“ – komentuoja „M Insurance“ vadovas Rytis Kriūnas.

Šią programą „Edrauda“ tiesioginių pardavimų departamentas jau antrus metus naudoja pardavimų valdymui ir administravimui. Edrauda klientai gauna dinaminius draudimo pasiūlymus, kuriuose gali atlikti draudimo įmokai įtakos neturinčių kriterijų pakeitimus, tokius kaip pageidaujama draudimo pradžia ir iškarto juos apmokėti jiems tinkamiausiu būdu, o draudimo specialistas gali susikurti automatizuotą užduotį kuriam nors jo atliekamam veiksmui. „Džiaugiamės, kad „M Insurance“ įvertino sistemos teikiamas naudas. Žinant, kad šis jaunas kolektyvas turi didelių ateities planų ir ambicijų, toks sprendimas neturėtų stebinti. Neabejojame, kad investicija jau greitu metu sukurs pridėtinę vertę ir virs puikiais rezultatais,“ – teigia konsultuojantis projektų vadovas Mindaugas Budrys.

10 metų sistemingo darbo, siekiant skaitmenizuoti draudimo paslaugas, „Edrauda.lt“ leido iškopti į savo srities lyderių gretas. Šiuo metu bendrovė parduoda kone 30 tūkst. draudimo polisų per mėnesį, tarp kurių automobilių, kelionių, NT, gyvybės, šeimos, sveikatos draudimai bei kitos panašios paslaugos. „Įkūrę įmonę, pradėjome į internetą perkelti anksčiau egzistavusius sprendimus. Vėliau, pastebėję poreikį, ėmėme kurti inovacijas, maksimaliai automatizuoti nuobodų ir daug laiko atimantį, iki tol rankomis atliekamą darbą,“ – istorija dalinasi „Edrauda“ vadovė Rima Kazlauskaitė. „Turėdami tokį patirčių ir žinių bagažą jaučiame pareigą dalintis tuo su kitais. Norime padėti rinkai tobulėti, kad Lietuvoje sparčiai vystytųsi ne tik FinTech, bet ir InsurTech sritis.“

Mokėjimo įstaigos licenciją turinti įmonė „Drauskaita“ papildė draudimo įmonėms bei brokeriams teikiamų paslaugų kompleksą, sukūrė mokėjimų ir apskaitos procesus. Sukurtas mokėjimų modulis suteikia lankstumo ne tik iš klientų surinkti įmokas, bet ir patiems inicijuoti grąžinimus, permokas arba tiesiog pervesti surinktas lėšas draudikams kelių mygtukų paspaudimu.

Bendrovės tikslas – maksimaliai supaprastinti ir automatizuoti brokerių darbą, bei padaryti jį išmaniu, leidžiant orientuotis į pardavimų didinimą, naujų klientų paiešką bei turimų klientų išlaikymą. „Nuolat tiriame brokerių poreikius ir tobuliname sistemą. Sukūrėme priminimų modulį, kuris pasirūpina, kad artėjant draudimo poliso pabaigai sistema primintų apie tai ir paruoštų naujus pasiūlymus. Tam prireikė integracijų su draudimo bendrovėmis bei trečiosiomis šalimis, tačiau dabar brokeriams lieka tik stebėti augantį klientų lojalumą,“ – sistemos privalumais dalinasi vienas „Edrauda“ įkūrėjų Dainius Alkinas.

„Joje ir kasmetiniai bei einamieji mokėjimai, transporto parkų draudimo administravimas, adaptuota apskaitos sistema, klientų ir partnerių savitarnos, IP telefonijos integracija ir kt. Kone kasdien stebime poreikį ir adaptuojame sistemą. Ji pritaikyta ir verslo įmonių, turinčių automobilių parkus ar kitus draudžiamus objektus, administravimui. Nekilnojamo turto draudimo apskaičiavimui reikalingi duomenys gaunami tiesiai per VĮ Registrų Centro integraciją, o automobilių draudimo - iš VĮ Regitros. Visiems sprendimams išvardinti prireiktų nemažai laiko,“ – apie sistemos inovacijas pasakoja „Drauskaita“ direktorius Dovydas Jakubauskas.

„Kuriant šią sistemą daug dėmesio skyrėme ir jos saugumui bei keliamiems labai aukštiems asmens duomenų saugumo reikalavimams. Ji maksimaliai skaitmenizuoja kliento komunikaciją su brokeriu – tai ne tik patogu abiem pusėms, bet ir padeda brokeriui atitikti griežtus BDAR ir Lietuvos banko priežiūros reikalavimus“ – priduria konsultuojantis projekto vadovas Laimonas Stončius.